AHCS 50 år 2020!

Nu är det dags att anmäla sig till jubileumshelgen på Hotell Strand i Borgholm på det fagra Öland 29–31 maj!

Vårt program för helgen ser ut så här:
Efter ankomsten fredag eftermiddag och sedvanligt mingel serveras en grillbuffé i för oss avdelad restaurangdel. Under mid- dagen kommer den välkände Bosse ”Bildoktorn” Andersson att servera oss ett som vi kan lova underhållande kåseri i ämnet Brittisk Bilkultur.

Lördag förmiddag åker vi på en tur på Öland, ca 80 km totalt, med några stopp på vägen. Från hotellet får vi med oss en gene- rös picknickpaket till lunchen, vilket vi någorlunda gemensamt avnjuter i vackra omgivningar.

Tillbaka i Borgholm parkerar vi bilarna på Strands gräsmatta på havssidan, och sedan är det fritt fram att sparka däck, kanske ta en pilsner eller uppleva Borgholm centrum. Eller varför inte njuta på hotellets relaxavdelning med bubbelpool, träningsmöj- ligheter, bastu och 25- meters bassäng. Men glöm inte att ett bad i Östersjön några meter från hotellet är minst lika uppfriskande!

Vi samlas sedan för en drink innan lördagens trerättersmiddag, där vi också kommer att få njuta av musikunderhållning. Behöver väl inte nämna att hotellets bar har öppet lääänge!

Bokningen öppnar nu den 2 december – dröj inte för länge, vi tror det kommer att bli fulltecknat!

Du bokar ditt deltagande direkt på hotellets hemsida:

Även betalningen sker direkt till hotellet – ingen anmälan eller anmälningsavgift till klubben.

Förutom allt som framgår nedan, bjuder klubben på:

• ett jubileumsvagnsmärke i emalj per ekipage • en jubileumspiké per person
• en vagnsskyllt till rundturen
• picknickpaket till lördagens utflykt

Välj på hotellets hemsida det alternativ som passar dig bäst. I paketet ingår logi och frukost, grillbuffé på fredagskvällen, och trerättersmiddag inklusive fördrink på lördagen.

a) Standard dubbelrum
b) Större dubbelrum med balkong mot staden
c) Större dubbelrum med balkong mot havet
d) Sviten med panoramautsikt, bubbelbad och bastu
e) Familjerum (3-4 personer)
f) Standard enkelrum
g) Om du kommer först på lördagen: Markera en rumskategori ovan samt markera även detta alternativ. Ditt pris

reduceras med 1 055kr/person oavsett rumskategori.
Har du problem med nätet eller bokningen, kontakta antingen hotellet direkt (receptionschef@strandborgholm.se)

eller mig Anders Lotsengård (magazine@healeysweden.com eller 070-580 13 83) så fixar vi det!
Välkomna till ett hejdundrande jubileum! Austin-Healey Club of Sweden